Pokrenuta interaktivna i moderna RAY-BAN internetska stranica na hrvatskom jeziku

Vijesti

Natrag na Vijesti

Pokrenuta interaktivna i moderna RAY-BAN internetska stranica na hrvatskom jeziku

Foto:

Zagreb, 15. ožujka 2016. - Ray-Ban, najpoznatiji svjetski brend sunčanih naočala*, po prvi put ima internetsku stranicu na hrvatskom jeziku. Na www.ray-ban.com/croatia svi ljubitelji ovog legendarnog brenda, mode, trendova i naočala mogu doznati sve o novim kolekcijama sunčanih i dioptrijskih naočala, pogledati aktualne kampanje i video spotove, preuzeti zanimljive aplikacije i otkriti što se to kuha" u inovativnom Ray-Ban laboratoriju prilikom izrade naočala.

Nova internetska stranica je pregledna i jednostavna za korištenje te je podijeljena na nekoliko segmenata koji su popraćeni vizualno atraktivnim sadržajem i pruža posjetiteljima jedinstveno Ray-Ban iskustvo. Stranica je povezana i s društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest i You Tube kanal, što omogućava povećanje broja korisnika i uključivanje što više ljudi u Ray-Ban svijet te pruža posjetiteljima mogućnost komentiranja i dijeljenja sadržaja. Posebna pozornost na stranici posvećena je zanimljivim i atraktivnim Ray-Ban pričama koje donose novosti o kampanjama, aplikacijama, video spotovima i blogovima posvećenim posebnim segmentima brenda.

Osim zanimljivosti iz Ray-Ban svijeta, posjetitelji stranice mogu doznati koji se materijali i leće koriste prilikom izrade naočala te koje su njihove specifičnosti, ali pronaći i savjete na što treba obratiti pozornost prilikom odabira naočala. U posebnim kategorijama predstavljene su kolekcije sunčanih i dioptrijskih naočala sa zasebnim prikazom svakog modela pojedinačno uz pojašnjenje o karakteristikama i dostupnim bojama. Za sve ljubitelje tehnologije tu su posebno osmišljene Ray-Ban aplikacije Reflections, Regards i Rewind od kojih svaka ima svoju jedinstvenu priču. Reflections je foto-aplikacija namijenjena za popularne selfije, Regards omogućuje korisnicima da izraze svoju osobnost Ray-Ban sličicama i animiranim gifovima, dok Rewind aplikacija spaja glazbu i retro stil legendarnih naočala. Posjetitelji stranice imaju i mogućnost prijave na newsletter kako bi među prvima primali vijesti o novostima, ponudama i proizvodima - ray-ban.com/croatia/newsletter-registration.

S lokalizacijom internetske stranice za hrvatsko tržište, novost je opcija Store Locator-a - lista svih ovlaštenih prodavača Ray-Ban naočala na području Hrvatske. Prodajno mjesto koje je dio ovog programa najlakše je prepoznati prema posebnoj naljepnici koja se nalazi na vratima, a na kojoj se nalazi identifikacijski kod koji je direktno povezan s listom Store Locatora na internetskoj stranici.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!