KOMPANIJA UNILINE BILJEŽI PORAST GOSTIJU S JUGA ITALIJE

Vijesti

Natrag na Vijesti

KOMPANIJA UNILINE BILJEŽI PORAST GOSTIJU S JUGA ITALIJE

Foto:

Ulaganjem u promociju vide se promjene u trendovima

i na tradicionalnim tržištima

Završilo je najatraktivije razdoblje u turističkoj sezoni za talijansko tržište, a analize pokazuju nove trendove u dolasku gostiju iz te zemlje. Hrvatska je svojim sadržajima ove turističke sezone privukla novi profil gostiju s talijanskog tržišta – gostima s juga Italije hrvatska je obala postala zanimljivija od dosadašnjih konkurentih tržišta.

Iako dosadašnjih godina vrlo predvidljivo, na tradicionalnom talijanskom tržištu ove se godine dogodio preokret u profilu gostiju, gosti s juga Italije pokazali su značajan interes za hrvatskom ponudom. Kao i dosadašnjim gostima s talijanskog područja, top destinacije su i dalje iste, a to su Novalja, Pag, Makarska, Dubrovnik i Hvar. Iako su Talijani uvijek bili zainteresirani za Dalmaciju, ove godine se nastavlja trend povratka Talijana u Istru. Kako pojašnjava voditeljica romanskog tržišta Samanta Rojnić, radi se o gostima koji jako prate trendove u turizmu, slušaju preporuke prijatelja i poznanika, prate reklame i prema tome planiraju svoj godišnji odmor. Upravo se principom „word of mouth“, pojačanom promocijom Hrvatske i jeftinim letovima na relaciji Rim-Pula postiglo da se i jug Italije ove godine odluči na godišnji odmor u Hrvatskoj.

Navedene destinacije već su godinama popularne jer imaju smještaj, uslugu i sadržaje na razini koja odgovara njihovim potrebama. Talijanski gosti uglavnom su smješteni u privatnom smještaju ili u hotelima sa 3 ili 4 zvjezdice no pored toga koriste dodatne sadržaje koje kompanija Ubniline nudi, kao što su obilasci kulturnih znamenitosti, izleti na druge lokacije, gastro degustacije i slično.

Prijašnjih je godina bio jak trend dolaska grupa, no ove sezone pojačani su individualni dolasci i to u last minute ponudi. Kompanija Uniline je prve rezervacije počela zaprimati početkom godine, no približavanjem glavne turističke sezone pojavio se trend kasnih rezervacija i last minute ponude „od danas za sutra“ koji se nastavio sve do sredine kolovoza.

„Talijansko tržište idealan je primjer kako je dovoljno i malo promocije da se postigne puno rezultata. Talijani će otići na ljetovanje u destinacije koje se oglašavaju na televiziji, koje su popularne, u kojima su bili njihovi prijatelji, po preporuci. To je tržište koje je veliko, ima još puno potencijala, vjerno nam je, blizu je i zbog toga nema troškova transfera. Što se više promovira hrvatska obala, to će rezultati iz godine u godinu biti bolji.“, izjavila je Samanta Rojnić, voditeljica romanskog tržišta.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!