Veliki uspjeh agencije Ideo na međunarodnom tržištu

Vijesti

Natrag na Vijesti

Veliki uspjeh agencije Ideo na međunarodnom tržištu

Foto:

Hrvatski izvoz sve više se očituje i kroz izvoz uslužnih djelatnosti, svjedok tome je i veliki poslovni uspjeh Ideo kreativne branding agencije koja je nedavno dogovorila dugoročnu stratešku suradnju sa španjolskom kompanijom Cerealto, globalnim private label proizvođačem hrane.

Otkad je osnovana 1991. godine, Grupa Siro postala je jedna od vodećih Španjolskih grupacija u proizvodnji hrane. Projekt kojeg su vodili Juan Manuel González Serna and Lucía Urbán López, oblikovan je kroz godine akvizicijama i integracijama raznih kompanija da bi danas u preko 19 centara zapošljavali preko 4000 djelatnika, te ostvarivali promete veće od 563 milijuna eura.

Naša suradnja započela je 2016. godine nakon nekoliko tjedana pregovora i konačnog dogovora na sajmu hrane u Amsterdamu. Dogovor koji je postignut odnosi se na postavljanje kreativnog branding koncepta i pripremanja poduzeća Cerealto na svim sajmovima na kojima će sudjelovati. Kreativni branding koncept je zanimljivo postavljen kroz grafizme i pripadajuće kolor kodove koji pokrivaju izrazito široki segment različitih kategorija proizvoda, te omogućavaju zanimljivu komunikacijsku interakciju svakog segmenta pojedinačno.“ ističu osnivačice i partnerice agencije Ideo Tanja Katić Sviličić i Amra Ajanović Perić, čija suradnja uspješno traje već skoro dva desetljeća.

Kreativni branding koncept se odnosi na čitavi vizualni identitet predstavljanja poduzeća i na sve materijale koji služe u promociji Cerealta na međunarodnim sajmovima, do sada su u agenciji Ideo za Cerealtu uspješno odradili sajmove u Parizu, Chicagu i Dubaiju, a u 2017. godini se prediviđa 10-ak novih. U međuvremenu suradnja se, osim na segment brendiranja na sajmovima, proširila i na oblikovanje korporativnih materijala poduzeća.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!